Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012


Πτήση
SpIrToKoYto_On Air
και πάλι στον αέρα απόψε
με τραγούδια που εσείς μου ζητήσατε...

Check in 
στις 9 το βράδυ...

Για την αποψινή μας πρεμιέρα και μόνο, στο
SpIrto Web Radio
 την  εκπομπή 
SpIrToKoyto_On Air
μπορείτε να την ακούτε και από δω ,αλλά και από τη σελίδα μας στο ΦΒ

και να κάνετε τα σχόλιά σας πατώντας

στα σχόλια του ποστ που θα δείτε καρφιτσωμένο στη κορυφή της σελίδας μας 
SpIrToKoyto_On Air :" Παίζει τώρα,σχόλια σε αυτό το ποστ "
( όπως η φωτογραφία πιό πάνω )

Από την ερχόμενη Δευτέρα,
5/11/12
που το επίσημο σάιτ του σταθμού μας θα είναι έτοιμο,
θα μπορούμε να ακούμε,να γράφουμε και να παίζουμε συγχρόνως,
ανεβάζοντας φατσούλες ,εικόνες,τραγούδια και οτι μας αρέσει...
Δικό μας είναι ,οτι θέλουμε το κάνουμε...!!!

Ευχαριστώ 
μέσα από τη καρδιά μου,όσους μας στηρίζουν και μας δείχνουν την αγάπη τους με κάθε τρόπο...

καλή ακρόαση...-:))
( ο σταθμός παίζει μουσική όλο το 24ωρο )



4 σχόλια:

  1. Ετοίμαζε σαμπάνιες!
    Πάω να προβάρω την τουαλέτα μου, γιατί θέλω να είμαι στην τρίχα απόψε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γεια σας !!!!!γεια σας!!!καλη αρχηηηηηηηη!!!!εφτασααααααααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιριδούλααααααααααααααα μου,
    είχε μπλοκ΄'αρει το σκασμένο και δεν μπορούσα να σε δω...από Δευτέρα όμως δεν θα έχουμε πρ΄'οβλημα...
    φιλιά πολλά πολλά κοριτσάκι μου,σε ευχαριστώ για όλα...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

για πες...για πες...